Сторінка класного керівника

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Правове виховання
Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України.


Родинне виховання
Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи.
    

Національно-патріотичне виховання
Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у закладі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та гімназії. Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави. Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто.
 

 


 

 Трудове виховання
Трудове виховання прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя.



Естетичне виховання.
Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності.
 


Морально-етичне виховання
Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю.
  
 


Екологічне виховання
Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи.
 
  



Формування здорового способу життя
Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд здобувачів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя.
Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у гімназії гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення здобувачі у різні види спортивно-фізкультурної діяльності.

Розвиток пізнавальної активності
Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання здобувачів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості.