Тиждень математики в Долинянській ЗОШ І-ІІ ст. ступенів проходив з 15.10.2019 по 18.10.2019 згідно затвердженого плану.
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та самоорганізації.
Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю внутрішнього їхнього потенціалу.
Проведення предметного тижня підвищує інтелектуальний рівень учнів, формує в них практичні навички застосування знань, які вони здобули на уроках. Підготовка учнів до проведення тижня математики дає їм можливість самостійно збирати матеріал, проявляти ініціативу, виховує наполегливість та відповідальність.
На дошці оголошень було розміщено план проведення тижня, де можна було ознайомитися з графіком проведення всіх заходів..
Протягом тижня діти розгадували кросворди, приймали участь увиставці математичних малюнків, математичної творчості учнів, вікторинах, конкурсах, позакласних заходах.
Розпочався тиждень з лінійки-повідомлення про початок тижня Математики;
Завданням для учнів молодших класів було «Всесвіт з геометричних фігур».
З учнями 7-го класу проведено математичну гру «Показуха».
З учнями 8-го класу був проведений конкурс «Хто сильніший» в якому дівчата та хлопці змагалися в своїх знаннях з математики. Під час цього не були без завдань і учні інших класів. Учні 5 та 6 класу вивчали геометричні фігури під час самостійного виготовлення об’ємних геометричних фігур.
З УЧНЯМИ 9-ГО КЛАСУ БУВ ПРОВЕДЕНИЙ УРОК-ПРОЕКТ НА ТЕМУ «Математика в різних професіях». Учні самостійно підготували матеріал, а практичним завданням було розв’язування прикладних задач, згідно обраних професій.
На протязі тижня діти всіх класів мали змогу, на перервах, розгадувати різноманітні та цікаві кросворди, головоломки, завдання на кмітливість та ребуси з математики.
Активних учасників та переможців конкурсів нагороджено грамотами та маленькими сувенірами на загальношкільній лінійці.